Nowe przyszło

Słowo do słowa, a zbierze się czyn!
I tak powstał blog Kawa z Cynamonem – wspólne przedsięwzięcie mojej opolskiej przyjaciółki i moje. Blog, na którym będziemy zamieszczać recenzje książek, filmów, muzyki… Ale! Kawa z Cynamonem to także podcast – czyli recenzja mówiona. Ściąga się taką w formie mp3, wrzuca do playera i słucha na przykład w drodze na uczelnię.

W związku z powyższym wszystkie moje recenzje od tego momentu będą umieszczane tamże, natomiast MDS pozostanie aktualizowanym od czasu do czasu blogiem na moje ogólne przemyślenia.

Z kolei po nowe zdjęcia zapraszam na mój profil na DeviantART :]

Published in: on Listopad 13, 2009 at 23:58  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://cynamonowezuo.wordpress.com/2009/11/13/nowe-przyszlo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

