A w Krakowie…

… na Budryka wczoraj koncert był. Dla wyjaśnienia – na Budryka 4 mieści się Klub Studio, w którym odbywa się spora część krakowskich koncertów. Rozpiętość muzyczną mają tam całkiem niezłą, od dyskotek studenckich, przez ciężkie metalowe granie, aż po poezję śpiewaną. Na dyskotece nie byłam, miałam za to przyjemność być w Studio gdy grała tam Coma, a także wczoraj, gdy występował Grzegorz Turnau.

O istnieniu Grzegorza T. wiedziałam już dawno, ale dopiero parę miesięcy temu zainteresowałam się bliżej tym, co robi. I odkryłam, że bardzo mi się to podoba. Cóż, nie jest łatwo znaleźć kogoś, kto by tak ładnie śpiewał o Krakowie :] A wczorajszy koncert? To był bardzo, bardzo sympatyczny wieczór. Pan Turnau wyszedł na scenę z małym poślizgiem i od razu zabrał się do dzieła. Przywitał się dopiero po kilku utworach, ale od razu zjednał sobie publikę. Mnie też. Jego dość przewrotne poczucie humoru dało o sobie znać najlepiej przy wykonywaniu piosenki Bracka, kiedy to po pierwszych taktach zamknął pokrywę pianina, oparł się o nie i pozwolił ludziom zaśpiewać pierwszą zwrotkę samodzielnie. Bardzo miłą niespodzianką był gościnny występ Andrzeja Sikorowskiego, dzięki czemu mogłam posłuchać na żywo jednego z moich ulubionych utworów – Nie przenoście nam stolicy do Krakowa. Oczywiście tutaj również publiczność pomagała artystom.
Koncert trwał nieco ponad dwie godziny. W repertuarze pojawiło się trochę mniej mi znanych piosenek, ale też kilka ulubieńców: Historia pewnej podróży, Naprawdę nie dzieje się nic czy Znów wędrujemy. Pomijając niezbyt wygodne studyjne krzesełka, śmiało zaliczam ten wieczór do bardzo udanych. I czekam na powtórkę :]

Published in: on Październik 12, 2009 at 21:43  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://cynamonowezuo.wordpress.com/2009/10/12/a-w-krakowie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

